Προγραμματισμένα Γεγονότα
| Fri Jul 30 Τουρνουά Beach Handball [Τούζλα Καβάλας] |
| Sat Jul 31 @20:30 - 7ο Αντάμωμα των απανταχού Πτελεωτών |
| Mon Aug 02 Dramaica Youth Festival 2010 |
| Mon Aug 02 @18:30 - ΠΟΔΗΛΑΤΟΒΟΛΤΑ |
Δημοσκόπηση
Κεντρικό Μενού
Είσοδος Μελών
Google Ads
| Γερά Οστά? Πιείτε Μπύρα! |
|
|
|
| Written by Maria M. |
| Monday, 22 February 2010 16:30 |
|
Η μπύρα θεωρείται από τα πλέον υγιεινά ποτά, (βέβαια πάντα σε μικρή ποσότητα), με πολλά οφέλη για την υγεία μας. Συγκεκριμένα: Περιέχει μεταλλικά άλατα, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, χαλκό, σίδηρο, καθώς και πλήθος βιταμινών όπως Β1, Β2 και ενεργοποιημένη πρωτεϊνη C, που ενισχύουν το αμυντικό σύστημα.
1.Η μπύρα μειώνει την κακή χοληστερίνη. 2.Προστατεύει ενάντια στις παθήσεις του κυκλοφορικού συστήματος. Περιέχει επίσης την ουσία λουπουλίνης, η οποία διαθέτει εξαιρετικές καταπραϋντικές ιδιότητες και δρα ενισχύοντας το νευρικό μας σύστημα. Μάλιστα, πρόσφατες επιστημονικές έρευνες/πειράματα, απέδειξαν ότι σε καταστάσεις στρες, όσοι έπιναν μπύρα είχαν λιγότερη νευρική υπερένταση από αυτούς που δεν έπιναν καθόλου.
Οι λάτρεις της μπύρας όμως, έχουν τώρα άλλη μια πολύ καλή δικαιολογία για να παραγγείλουν άλλον ένα γύρο, αφού ο ζύθος βοηθά ουσιαστικά στην ενδυνάμωση των οστών, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας νέας έρευνας. Συγκεκριμένα, ερευνητές του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας των Τροφίμων του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, ανακάλυψαν ότι η μπύρα είναι πλούσια πηγή πυριτίου και πιθανότατα βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, καθώς το πυρίτιο είναι το βασικό συστατικό για την αύξηση της οστικής πυκνότητας. Αυτά είναι τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξαν οι ερευνητές μετά την εξέταση 100 διαφορετικών εμπορικών ετικετών μπύρας για την περιεκτικότητά τους σε πυρίτιο και τις κατηγοριοποίησαν σύμφωνα με τον τύπο τους και την πηγή. Προηγούμενες έρευνες είχαν καταδείξει ότι η μπύρα περιείχε πυρίτιο, αλλά ελάχιστα είχαν γίνει γνωστά για το πώς τα επίπεδα πυριτίου διαφοροποιούνται στους διάφορους τύπους μπύρας ανάλογα με την διαδικασία της ζύμωσης. "Εξετάσαμε πολλούς και διαφορετικούς τύπους μπύρας για την περιεκτικότητά τους σε πυρίτιο και μελετήσαμε επίσης την επίδραση των πρώτων υλών και της διαδικασίας ζύμωσης στην ποσότητα του πυριτίου που εισέρχεται στο μίγμα πριν από την έναρξη της διαδικασίας του βρασμού και στο τελικό προϊόν" δήλωσε ο ερευνητής Τσαρλς Μπάμφορθ. Η μελέτη, που δημοσιεύεται στην Επιθεώρηση της Επιστήμης των Τροφίμων και της Γεωργίας, αποκαλύπτει ότι η περιεκτικότητα της μπύρας σε πυρίτιο κυμαίνεται από 6,4 mg ανά λίτρο έως 56,5 mg ανά λίτρο. Η μέση ημερήσια λήψη πυριτίου κατ'άτομο κυμαίνεται απο 20 έως 50 mg. Οι ερευνητές κατέληξαν ότι υπάρχουν ελάχιστες αλλαγές στο πυρίτιο που περιέχεται στο κριθάρι κατά τη διάρκεια της ζύμωσης καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό του πυριτίου του κριθαριού περιέχεται στο φλοιό του, ο οποίος δεν επηρεάζεται κατά τη διαδικασία του βρασμού. Επίσης ανακάλυψαν ότι οι ξανθές μπύρες διαθέτουν τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε πυρίτιο, ενώ αυτές με μειωμένα ποσοστά αλκοόλ, οι πιο ελαφριές και αυτές που παράγονται από σιτάρι, περιέχουν πολύ μικρές ποσότητες πυριτίου. Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Journal of the Science of Food and Agriculture’ Πηγή: iatronet.gr , exnet.gr |
Twitter
Gowalla
Facebook
























